lunes, 1 de julio de 2013

FI DE CURS!!!

TOT ARRIBA!!!

El present curs escolar ha estat tota una novetat per a mi!
De lluny ha superat les meves expectatives i més encara m’ha servit per plantejar-me de noves. Estic molt contenta en general de com ha anat tot, les classes, les companyes, les diferents assignatures, i els exàmens finals. Sincerament pensava que no podria amb tot pel poquet temps lliure de que disposo però estava molt motivada i ho he gaudit moltíssim. He tingut la sort de poder posar en pràctica molts dels coneixements que he anat adquirint i estic encantada. De fet, parlant l’altre dia amb uns companys crec que la meva eufòria comença a ser contagiosa. Tant debò cursessin el proper any uns estudis com aquests!

            De cara al futur només em plantejo continuar com ara!
M’encanta el que faig però necessito fer-ho millor. Així crec que podria compaginar ambdues coses, la música i l’educació. Penso continuar amb aquests estudis que tant m’ estan servint i una volta els acabi si tinc ànim i temps m’agradaria fer els de Primària ja que corresponen a una edat més acord amb el que jo treballo i segons m’han dit ja es poden cursar aquí a Eivissa.

            Ara de moment, només vull pensar en un estiu meravellós i compartir amb amics i família viatges, sopars, dinars i moments de no fer absolutament res més que xarrar i riure!

GRÀCIES A TOTES PER LA VOSTRA AJUDA AL LLARG D’AQUEST CURS!
VOS DESSITJO UN MOLT BON ESTIU!!!
FINS SETEMBRE!


No hay comentarios:

Publicar un comentario